środa, 12 września 2012

Treningi

WAŻNE: Ćw. 7 Trening A (podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia)- 6kgx2
Ćw. 5 (wznosy z opadu)w obwodzie II i III powinno być 7,5kgx15
Ukończenie Treningu B dało mi wiele radości. Chodziłam po domu i opowiadałam wszystkim, jaki to ze mnie koks ;D Wykroki przestały być takie fajne,ale mimo wszystko czułam się świetnie (nawet z lekkimi zakwasami na drugi dzień). Najśmieszniejszym momentem bylo jak w pewnej chwili pomiędzy ćwiczeniami wzięłam szklankę z wodą,ale straciłam czucie w ręce i w jednej chwili połowa wody znalazła się na mnie. Przynajmniej było mi troszkę chłodniej^^ 
Jeśli chodzi o Trening A -masakra. Zresztą widać to przy trzecim obwodzie - końcówka była miażdżąca, do rozciągania musiałam się zmusić i było mi niedobrze. Po treningu musiałam się położyć. Nie było fajnie i byłam zbyt zmęczona, żeby czuć cokolwiek oprócz chęci śmierci. Ale dałam radę (prawie) i teraz doszłam już do siebie. Jestem dumna z pompek w podporze tyłem - kiedyś były dla mnie męczarnią,ale teraz jakoś wypracowałam sobie technikę, przywykłam do wysiłku,no i jest:D 
Wiem, że idę we właściwym kierunku i żałuję, że wcześniej nie zwiększyłam obciążeń. 

Oprócz treningów siłowych nie robię nic, próbowałam Jillian,ale mi nie podeszła. ZWOWy zaś były dla mnie zbyt męczące i nie dałam rady. Na razie chcę się skupić na siłowym, nie chcę się zniechęcić. 

Jeśli interesuje was rozpoczęcie treningu siłowego lub chcialybyście zacząć jakiś trening w domu, np. Jillian, Insanity, itd. to zapraszam do Tygryska (tutaj). :) Mnie Tygrysek pomogła i są efekty,bo jestem coraz silniejsza :D (dziękuję )

Pozdrawiam :) 


10 komentarzy:

  1. Kontrola ]:>

    A to podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia to jak robiłaś, że masz tylko wpisane ilość powtórzeń ? ;)

    I pamiętaj pilnuj techniki, bo jeżeli to nie będzie dobrze opanowane, a zaczniesz za szybko zwiększać obciążenie to możesz sobie zaszkodzić. A lepiej zapobiegać niż potem leczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za kontrolę :)

    Damn, zapomniałam dopisać obciążenia... Przy podciąganiu zmniejszałam na 6kg,bo zrobiłam w pierwszej serii kilka razy 7,5kg,ale właśnie za ciężko było xD

    Staram się pilnować, choć wiem, że pewnie nie wszystko robię dobrze. Przy takim obciążeniu zatrzymam się na dłużej(jeśli chodzi o trening A), żeby nie przedobrzyć :) Najgorzej jest z oddychaniem, ale próbuję to kontrolować.

    OdpowiedzUsuń
  3. no no, niezły z Ciebie burneika : ) tak trzymać!

    co do gry anioła, była gorsza od cienia, ale mnie i tak wciągnęła. więzień nieba to też już nie to samo. generalnie, fajne książki, ale raczej tendencja spadkowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. A to podciąganie wzdłuż tułowia to chodzi o ćwiczenia na barki? To czemu są po pompkach ?
    Ten trening A mi jakoś nie pasuje, ogółem jest mnóstwo ćwiczeń na nogi, a na pozostałe jakoś mniej, hm, hm, hm....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, odpisałam wczoraj, a teraz widzę, że mój komentarz się nie dodal :)
      Tak czy siak, ten zestaw treningowy mam od Tygryska. Nie znam się na ćwiczeniach, mięsianiach, itd., ale mnóstwo dziewczyn go robi, np. Niebiesko-szara :)
      Pochodzi stąd: http://www.sfd.pl/Trening_si%C5%82owy_dla_pocz%C4%85tkuj%C4%85cej_Lady_%3A_-t803543-s1.html

      Wiadomo, że zawsze można coś ulepszyć,ale ja jestem osobą początkującą, więc nie chcę kombinować i trzymam się wskazówek Tygryska :)

      Na nogi są w treningu A dwa ćwiczenia plus jedno na łydki. Na ręcę jest sporo, na plecy też są. Niektóre angażują też mięśnie brzucha :) Jak dla mnie jest ok :)

      Usuń
  5. Szalona! :) Zawsze podziwiam osoby, którym chce się ćwiczyć w domu - rodzaj aktywności zupełnie nie dla mnie. Niemniej jednak, życzę wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam wyboru - brak siłowni w mieście :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. A ja wciąż macham 3 kilówkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow-podziwiam bo mi się w domu nie chce ćwiczyć
    zapraszam do mnie a tam rozdanie i juz w najbliższym czasie konkurs dla obserwatorów mojego bloga
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń