piątek, 7 września 2012

Coraz lepiej

Realizacja moich planów idzie coraz lepiej:

-stale powiększa się moja lista rzeczy potrzebnych na studia(co oznacza, że może wreszcie o niczym nie zapomnę! :P)
-nie opuścilam żadnego treningu siłowego, jutro robię Trening B z 2kg hantlami,ale obwód tym razem 3x, natomiast od następnego razu pokombinuję z obciążeniem.
-uczę się słówek z angielskiego z programem Anki - świetna sprawa, bo nie tylko wyrabiam w sobie systematyczność,ale również ćwiczę pamięć, uczę się nowych słówek,a  przede wszystkim nauka wydaje się być bardziej efektywna! Dodatkowo oglądam gotowe na wszystko w oryginale :)
-skoro nie mam na razie możliwości nauki nowego języka z powodu braku dostępu do podręcznikow(mam same e-booki), to wezmę się za niemiecki,bo po 3 latach nauki w szkole, wciąż jestem beginner
-czekam na przesyłkę ze zrobsobiekrem.pl - przy najbliższej okazji napiszę o tym posta
-regularnie pielęgnuję włosy
-przeczytałam kolejne książki (zapraszam do zakładek)
-jeśli chodzi o odżywianie, to wciąż trochę grzeszę,ale już znacznie lepiej mi idzie odmawianie sobie różnych rzeczy
-staram się nie dotykać twarzy i choć czasem o tym zapominam, to już widzę znaczną poprawę! <hura>

Żeby nie było, że jest tak pozytywnie:
-zepsuły mi się moje ukochane słuchawki
-ominęła mnie dzisiaj fajna impreza i jest mi z tego powodu bardzo przykro
-brak mi weny na rysowanie

12 komentarzy:

  1. Fajnie, że tyle rzeczy się Tobie udaje ;)
    Pokombinuj z tym obciążeniem, na nogi teoretycznie powinnaś być w stanie wziąć więcej niż na ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhm, no niby tak, choć prawdę mówiąc to są tylko takie tam moje cele, ale ogólnie problemów różnych też mam sporo z tym, że prywatnych i ich tutaj nie opisuję. Ale to każdy chyba tak ma :)

      No właśnie zamierzam teraz do każdego ćwiczenia osobno ustalać obciążenie,bo przy niektórych w ogóle się nie męczę i zobaczymy, co z tego wyjdzie :)

      Usuń
    2. Gdyby nie było problemów życie byłoby nudne i w zasadzie każdy je ma ;)

      Powinnaś do każdego osobno, bo tylko wtedy będzie miało to sens. W niektórych oczywiście może się pokrywać. Ale z zasady nogi są silniejsze, więc powinnaś móc w ćwiczeniach z nimi wziąć więcej ;)

      Usuń
  2. Nie dotykać twarzy próbuję od dłuugiego czasu, może wreszcie mi się uda. Bo sama sobie robię krzywdę :P

    Imprezą się nie przejmuj - będzie następna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z moich największych problemów :D Ale powiem ci, że ograniczam się z tym bardzo i widzę poprawę. Jestem w szoku,bo nie sądziłam, że to ma aż taki wpływ na moją twarz. Niby stosuje jakieś dodatkowe rzeczy, olejki, itd. ale dopiero teraz widzę poprawę :)

      Usuń
  3. Bomba :)
    Spójrz na listę rzeczy, które Ci wychodzą a potem na tą niżej, widzisz? Jesteś bobmbowa! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A co to za program do nauki słówek? Skąd się go "bierze"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://anki.softonic.pl/
      To jedna z przykładowych stron,bo można tez ściągnąć z innych. To taki program działający na zasadzie fiszek. Wyskakuje ci słowo po polsku, a ty musisz je przełożyć na np. angielski. Możesz to robić w myślach a mozesz ustawić funkcję, żebyś musiała te słowa wpisywać. Ogólnie polecam, bo ma sporo funkcji. Jeśli chodzi o baze fiszek, to można tworzyć samemu lub pobrać za darmo gotowe (Plik -->Pobierz-->Udostępnioną talię).

      Usuń
    2. Dodam jeszcze, ze program jest darmowy i jeśli znasz Supermemo,to działa on na podobnej zasadzie :)

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź :-)

    OdpowiedzUsuń