czwartek, 23 sierpnia 2012

Plan treningowy.

Miałam ułożony plan treningowy, niestety nie wypalił ze względu na brak drążka. Zniechęciłam się bardzo,ale  Tygrysek bardzo mi pomogła(dziękuję:*) i dziś zaczynam ten trening(wersja do ćwiczeń w domu):

trening A
1) Wznosy nóg z leżenia
2) Wspięcia na palce obunóż
3) Przysiady klasyczne z hantlami
4) wejście na ławkę z hantlami
5) wznosy z opadu
6) Pompki klasyczne max powtórzeń
7) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz
8) Pompki w podporze tyłem


trening B
1) plank max czas
2) Martwy ciąg z hantlami
3) Wykroki z hantlami
4) wiosłowanie hantelką
5) wyciskanie hantli leżąć (jeśli masz możliwość np na taboretach, ławie wąskiej)
6) Wyciskanie hantli stojąc na barki
7) uginanie przedramion (biceps)
8) wyciskanie francuskie stojąc (triceps)

Ponieważ butelki z wodą długo mi nie posłużą, zamówiłam dzisiaj hantle na allegro:)
Dzisiaj wykonam trening A x2 z butelkami wody. Jutro cardio, np. 2 h na rowerku stacjonarnym, a w sobotę trening B.

Pomiary wykonałam,ale nie zamieszczę ich, bo się wstydzę. :) Jak będą rezultaty, to dam znać. Trening ten ma mnie głównie przygotować do pójścia na siłownię. Wybieram się tam w październiku. Czemu tak późno? Bo wtedy idę na studia, czyli wyprowadzam się do miasta, gdzie JEST siłownia xD Wreszcie;D

Trzymajcie kciuki.


2 komentarze:

  1. Zrób jeszcze zdjęcia, czasem cm nie robią wrażenia, a na fotkach jest taka zmiana, że szczena opada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, boję się trochę. Póki co mam w domu spodnie, w które się w ogóle nie mieszczę, a są nowiutkie(to muszą być jakieś jeansy po mojej siostrze ciotecznej) i parę bluzek i golf w rozmiarze S/M, które mi przywiozła, bo na nią są za duże (ona już od 10lat kupuje za duże ubrania, serio, to jakaś schiza chyba^^) i one będą to moją wizualną miarką i motywacją. :) Jak wejde w te spodnie, to wtedy będę miała namacalny dowód.

      Usuń