poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Być bardziej oczytaną.

Oto mój kolejny cel. Chyab jeden z najprzyjemniejszych, bo któż nie lubi czytać? :) Problemem jest oczywiście znalezienie czasu,ale teraz mamy wakacje, więc możemy bez przeszkód oddać się tej przyjemności.

Oto lista książek, które chce przeczytać w najbliższej przyszłości(czyli do końca roku):

Lista ta oczywiście będzie stale aktualizowana.
1. A. Sapkowski - Ostatnie Życzenie
2. A. Sapkowski - Miecz przeznaczenia
3. A. Sapkowski - Krew elfów
4. A. Sapkowski - Chrzest ognia
5. A. Sapkowski - Wieża Jaskółki
6. A. Sapkowski - Pani Jeziora
7. A. Sapkowski - Coś się kończy, coś się zaczyna
8. Carlos Ruiz Zafon - Gra anioła STOP
9. Jan Paweł Krasnodębski - Stokrotka STOP
10. Ayn Rand - Atlas zbuntowany
11. Stephen King - Smętarz dla zwierzaków
12. Stephen King - Carrie
13. Tolkien - Hobbit
14. E. A. Poe - Opowieści niezwykłe
15. Tolkien - Drużyna pierścienia
16. Tolkien - Dwie wieże
17. Tolkien - Powrót króla
18. G. Martin - Gra o tron
19. G. Martin - Stracie królów
20. G. Martin - Nawałnica mieczy
21. G. Martin - pozostałe części cyklu
22. M. Puzo - Omerta
23. M. Puzo - Czwarty K.
24. M. Puzo - Ciemna arena
25. Ursula le Guin - Czarnoksiężnik z archipelagu
26. C. Paolini - Eragon
27. Donald McCaig - Rhett Butler
28.
29.
30.

Legenda:
przeczytane
w trakcie czytania
zrezygnowałam

2 komentarze:

  1. czytasz kilka książek na raz?:D pomyliłoby mi się wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyliłoby ci się :) Każda książka ma inną atmosferę i np. horrory czytam w nocy, bo w dzień nie mają uroku, ale wtedy w dzień nie mam co czytać, więc łapę coś innego ;D A czasem na raz oznacza, że coś po prostu zaczęłam i na razie odłożyłam na kila dni :) Teraz np. czytam tylko Miecz przeznaczenia i Smętarz dla zwierzaków, a opowiadania Poe tylko jak nie mam czasu dlużej posiedzieć nad książką :) Reszta czeka na swoją kolej :)

      Usuń